رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت:۷۰ مسجد و ۳۰۰ حسینیه این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی و عطر افشانی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل رویوران رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر روز گذشته گفت:مساجد و حسینیه‌های مناطق شهری و روستایی خرمشهر برای اقامه نماز جماعت، جلسه قرائت قرآن و برگزاری آئین‌های مذهبی آماده شده و در این راستا ۱۰۰ نفر مبلغ دینی برای این شهرستان تامین شده تا در طول ماه مبارک رمضان در قالب سه هزار نفر روز در مساجد خرمشهر فعالیت کنند.

وی شمار مبلغان اعزامی به شهرستان خرمشهر را ۱۵ نفر بیان کرد و ادامه داد:همایش طلایه داران تبلیغ به منظور تبیین ضرورت‌های تبلیغی ماه میهمانی خدا روز یکشنبه با حضور ۶۰ مبلغ برادر و ۴۰ مبلغ خواهر برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر جزء خوانی قرآن کریم را از برنامه‌های مهم مساجد خرمشهر در طول ماه رمضان عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم پنج محفل قرآنی برگزار می‌شود ضمن اینکه مراسم احیای لیالی قدر نیز برای ۶۰ مسجد و حسینیه پیش بینی شده است.

حجت الاسلام رویوران ماه رمضان را فرصتی مناسب برای مبلغان و روحانیان در تبیین احکام دینی و مسایل روز جامعه بیان کرد و گفت: مبلغان باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای تبیین باور‌های دینی در جوانان بهره گیرند.

شهرستان خرمشهر دارای ۷۰ مسجد و ۳۰۰ حسینیه است.

انتهای پیام / د

غبار روبی مساجد خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.