اجرای طرح پاکسازی و خلع سلاح در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان گفت: پلیس طرح پاکسازی و خلع سلاح را در این شهرستان به اجرا درآمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: طرح پاکسازی و خلع سلاح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در سطح شهر آبادان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس آبادان و با هدف پاکسازی مناطق از لوث وجود مجرمان توسط مأموران انتظامی آغاز شده و ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح مذکور یک شرور سابقه دار توسط مأموران کلانتری ۱۱ ولی‌عصر دستگیر شد، افزود: این فرد شرور سابقه تیراندازی به در منازل را در پرونده خود دارد.

تقی‌زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم، دو قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز نیز کشف شد.

وی از ارجاع این متهم به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد و افزود: با همکاری خوب دادستان و سایر مراجع قضائی به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان و جلوگیری از هر آنچه که امنیت روانی شهروندان را به مخاطره می‌اندازد با اخلالگران برخورد قاطعانه خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در نوبت‌های متعدد و با بهره گیری از تمام توان پلیس، در سطح شهرستان می‌شود.

تقی زاده از شهروندان آبادانی خواست تا از انجام اعمالی که با این ماه پرخیر و برکت مغایرت دارد، به طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/ د

عملیات اجرایی طرح پاکسازی و خلع سلاح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.