فرمانده سپاه روح الله خبرداد؛

کمک بیش از ۴۰ میلیاردی مردم استان مرکزی به سیل زدگان

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از کمک بیش از ۴۰ میلیاردی مردم استان مرکزی به سیل زدگان خبرداد.

کمک بیش از ۴۰ میلیاردی مردم استان مرکزی به سیل زدگانسردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه افتتاح خانه محروم در روستای کنگران تفرش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: مردم استان مرکزی از ابتدای حوادث سیل در کشور تا کنون بیش از ۴۰ میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کرده اند و ما موفق شده ایم این کمک‌ها را در استان‌های لرستان، خوزستان، ایلام و گلستان صرف کنیم.

سردارکریمی افزود: در کنار این‌ها خود هلال احمر هم کمک‌های متمرکزی را انجام داد و علاوه بر این‌ها یک محموله بیش از ۷ میلیارد تومانی شامل لوازم منزل آماده و به استان لرستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: سپاه روح الله استان مرکزی علاوه برکمک به مناطق سیل زده مقرر شده در راستای محرومیت زدایی در ۶ ماهه نخست امسال ۹۸۰ پروژه بسیج سازندگی را انجام دهد.

یک واحد مسکن مددجویی در روستای کنگران تفرش همزمان با هفته بسیج سازندگی با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولین تفرش افتتاح شد.

این مسکن مددجویی به همت گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج تفرش در زمینی به متراژ ۸۰ مترمربع بازیربنای ۶۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان با همکاری خیرین، ادارات و نهاد‌ها احداث شده است.

انتهای پیام / ج

سخنان فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درباره کمک به سیل زده‌ها

برچسب ها: سیل ، امدادونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.