ضرر چند باره نساجی از داوری

کارشناسان داوری دو تصمیم پیام حیدری داور دیدار نساجی و صنعت نفت آبادان را اشتباه دانستند که این اشتباهات در نتیجه بازی نیز تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نتیجه بازی دو تیم نساجی و صنعت نفت آبادان که روز جمعه و در ورزشگاه وطنی هم برگزار شد، با برد مهمان همراه بود و زردپوشان آبادانی توانستند علیرغم ۱۰ نفره شدن در دقایق ابتدایی، به پیروزی دو بر یک برسند.
 
قضاوت این بازی که با توجه به جایگاه دو تیم از حساسیت خاصی هم برخوردار نبود، بر عهده پیام حیدری جوان، برادر کوچکتر دکتر بیژن حیدری داور سرشناس لیگ برتری بود.
 
هرچند مجید جلالی سرمربی نساجی در نشست مطبوعاتی پایان بازی، از عملکرد داوری رضایت داشت، اما کارشناسان داوری اخراج بازیکن صنعت نفت را صحیح و دو تصمیم داور را اشتباه دانستند.
 
محسن ترکی و یدالله جهانبازی کارشناسان داوری برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما اعلام کردند یک ضربه پنالتی برای قرمزپوشان نساجی اعلام نشد و هر دو این کارشناسان گل محمد عباس زاده که از جانب داور آفساید اعلام شد، را سالم دانستند.
 
اشتباهات داوری در این فصل امتیازات فراوانی را از تیم محبوب قائمشهری گرفته است که اعتراض‌های مکرر جواد نکونام در نیم فصل اول گواهی بر این مدعاست.
 
انتهای پیام/آ
 
 

یک پنالتی و یک گل طلب نساجی از داوری هفته بیست و هشتم

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار