امام جمعه خمین؛

امربه معروف و نهی از منکر فقط مختص به حجاب نیست و در همه زمینه هاست

امام جمعه خمین گفت: امربه معروف و نهی از منکر علاوه بر حجاب باید در همه زمینه‌ها اجرا شود.

امربه معروف و نهی از منکر فقط مختص به حجاب نیست و در همه زمینه  هاستبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر در تمام حوزه‌های جامعه باید نهادینه و اجرا شود و فقط مختص به حجاب نیست بللکه علاوه بر حجاب در همه زمینه‌ها امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار قرار داد.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: جامعه‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر اجرا شود از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در امان است چرا که با نهادینه شدن این فرهنگ غنی می‌توان به جامعه سالم دست پیدا کرد.

در ادامه این جلسه طهرانی فرماندار شهرستان خمین هم گفت: با توجه به معنویت ماه مبارک رمضان منکرات و هنجار شکنی‌ها در این ماه کاهش چشمگیری دارد.

طهرانی با اشاره به اینکه برخی ارزش‌ها در جامعه تبدیل به ضد ارزش شده اند افزود: ارزش‌های اسلامی نظیر عفاف و حجاب باید در جامعه ترویج شوند و فرهنگ کار یکی از مهمترین معروف‌هایی است که باید ترویج شود چرا که بیکاری سرچشمه بسیاری از ناهنجاری‌ها است.

جلسه شورای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان خمین با حضور اعضا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

سخنان امام جمعه شهرستان خمین درباره حجاب و امر به معروف ونهی از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
درباره گرونی و حلال و حرام و کم فروشی هم امر به معروف و نهی از منکر هست . انشالله عمل کنند