جریمه ۳۳ میلیارد ریالی کارخانه دار یاسوجی / فروشگاه‌های زنجیره‌ای تبلیغات خلاف واقع دارند

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه دار یاسوجی به دلیل عرضه خارج از شبکه ۳۳ میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، رضا زیراییمدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته در جمع خبرنگاران  گفت: یک کارخانه تولید ظروف پلاستیکی که مواد اولیه یارانه‌دار را در دیگر استان‌ها فروش می‌کرد، ۳۳ میلیارد ریال جریمه شده است.

وی با اشاره به اینکه در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر‌های استان تبلیغات خلاف واقع انجام می‌شود، عنوان کرد: ۳۰ درصد تخفیف اعلام می‌کنند، ولی موقع حساب به ۵ درصد رسیده است.

زیرایی با گلایه از مدیریت عمومی غیر روزآمد و تیز در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در صورت تدبیر مسئولان و متولیان امر دیگر شاهد تشکیل پرونده برای کارخانه‌های شن و ماسه نبودیم که بعد از مدتی همان قیمت دلخواه آنان مصوب شود در حالی برای تشکیل این پرونده‌ها از بیت المال هزینه می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با ارتقای مهارت خرید سوداگران به مقصد نمی‌رسند، مطرح کرد: برخی رستوران‌های یاسوج مرغ‌های پیر مشکل دار نیمه صنعتی را به نام مرغ محلی ۱۰۰ هزار تومان فروش می‌کنند.

زیرایی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در زمینه ارتقا و توسعه مهارت اجتماعی نقش بسزایی دارند، ادامه داد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به پرونده‌های تخلف حوزه اقتصادی شامل کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و حوزه بهداشت و درمان است.

وی بیان کرد: سال گذشته در بین ۳۱ استان کشور رتبه ۵ کشور و در زمینه گشت‌های نوروزی رتبه ۶ کشور را کسب کردیم که این مهم بیانگر این بوده که از حداکثر ظرفیت استفاده شده است.

زیرایی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت با ۱۵ بازرس نمی‌تواند به نحو مطلوب بازار را رصد کند، تصریح کرد: از بازرسان افتخاری استفاده بهینه نمی‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: قوانین موجود مربوط به ۳۰ سال پیش بوده و همین امر سبب شده برخی مواقع پزشکی با درآمد بالا را به دلیل ضعف قانون تنها ۱۵ هزار تومان جریمه کنیم که انتظار می‌رود متولیان امر برای اصلاح قانون اقدام کنند.

زیرایی بیان کرد: پرونده برخی بیمارستان‌ها به دلیل رها شدن پسماند‌ها و فاضلاب بیمارستانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/غ

پرونده سازی برای بیمارستان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.