طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مهاباد آغاز شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در این شهرستان آغاز شد.

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مهاباد آغاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده ماه مبارک رمضان بازرسان و ناظران اتاق اصناف در قالب پنج اکیپ ۲ نفری هر روز وضعیت کالا‌های هدف و اساسی را در بازار مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه این نظارت ویژه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: گشت‌های مشترک نیز برای بررسی بیشتر و حفظ حقوق مصرف کنندگان با همکاری تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، اماکن و اداره جهاد کشاورزی شهرستان در این ایام تشکیل می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اضافه کرد: تسهیل در دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز از جمله شیرینی، زولبیا و بامیه، آش، برنج و گوشت و سایر مایحتاج ویژه این ماه با قیمت مصوب و برخورد با تخلفات احتمالی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف، گران فروشی و احتکار با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/ج

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.