وکیل شخصی سابق ترامپ امروز روانه زندان می‌شود

محکومیت حبس سه ساله «مایکل کوهن» به اتهام اقداماتی از جمله فساد مالی و پرداخت حق السکوت به بازیگر زن فیلم‌های مستهجن از امروز دوشنبه اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) برای گذراندن محکومیت حبس سه ساله خود روانه زندان می‌شود.

او در ماه دسامبر سال گذشته میلادی به دلیل دروغ گفتن به کنگره درباره روابط کاری دونالد ترامپ با روسیه، پرداخت حق السکوت به استورمی دنیلز، بازیگر زن فیلم‌های مستهجن و کارن مک دوگال، مدل یک مجله مستهجن که دونالد ترامپ با آن‌ها رابطه غیراخلاقی داشت و فرار از پرداخت مالیات، متهم شناخته شد.

کوهن در آن زمان اعلام کرد: من مسئولیت همه اتهامات مطرح شده را می‌پذیرم از جمله جرایم شخصی و آن‌هایی که شامل رئیس جمهور آمریکاست. مایکل کوهن ۵۲ ساله هم اکنون موظف است خود را تا امروز (دوشنبه) به مؤسسه تأدیب فدرال در «اوتیسویل» واقع در نیویورک معرفی کند. این بازداشتگاه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب نیویورک سیتی واقع شده است.

در زمان دادگاه مایکل کوهن، گای پتریلو، وکیل او از قاضی درخواست کرده بود کوهن را به بازداشتگاه اوتیسویل بفرستد. وی در آن زمان هیچ دلیلی برای این درخواست خود ارائه نکرد. پتریلو هم اکنون هم برای پاسخ به این مسئله در دسترس نبود.

جک دانسون، مدیر سابق مؤسسه تأدیب فدرال در این خصوص اعلام کرد این زندان یک مکان فوق العاده برای مجرمان یهودی یقه سفید است. مجرمان یقه سفید در اشارات حقوقی و قانونی دلالت بر افراد بلند پایه‌ای دارد که از موقعیت و مقام خود سوء استفاده می‌کنند. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که رفت و آمد زندانیان در این زندان همانند دیگر مکان‌های امنیتی به شدت کنترل نمی‌شود.

به دنبال افشای رابطه غیراخلاقی دنیلز با ترامپ، کوهن تایید کرده بود که طی یک توافق محرمانه مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق السکوت به این بازیگر زن پرداخت کرده است تا او را مجبور به سکوت کند. این مبلغ چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به این زن پرداخت شده بود. مایکل کوهن بعد‌ها اعتراف کرد که این پول را از جیب خودش به استورمی پرداخت کرده است.

شایان ذکر است، ترامپ بار‌ها داشتن هرگونه ارتباط با این دو بازیگر و مدل مستهجن را تکذیب کرد و گفت هرگز از مایکل کوهن نخواسته است که اقدامی غیرقانونی انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار