مدیرکل راهداری لرستان:

افتتاح پل فلزی روستای دوآب ویسیان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پل فلزی روستای دوآب ویسیان که بر اثر سیلاب اخیر تخریب شده بود با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پل فلزی روستای دوآب ویسیان که بر اثر سیلاب اخیر تخریب شده بود با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

عباس شرفی اظهار داشت: با بهره برداری از این پل ارتباط سه هزار نفر از اهالی دهستان‌های ویسیان و شاهیوند برقرارشد.
وی بیان کرد: تا کنون برای مرمت پل‌های تخریب شده بر اثر سیلاب فروردین ماه سال جاری در لرستان بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبارهزینه شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: با اتمام ماموریت تعدادی از استان‌های معین درمناطق سیلزده لرستان، نیرو‌های امدادی این استان‌ها که در حالت آماده باش بودند به محل خدمت خود باز می‌گردند.
شرفی اضافه کرد: در سیل دوازدهم فروردین لرستان تعداد زیادی از راه‌های روستایی لرستان تخریب و مسدود شد که با تلاش شبانه روزی راهداران لرستان و ۱۹ استان معین، راه دسترسی به بیشتر روستا‌ها بازگشایی شده است.
وی ادامه داد: همچنین برای روستا‌های حاشیه رودخانه کشکان نیز که به علت تخریب پل مسدود شده بودند پل‌های فلزی تهیه و وارد استان شده که تاکنون پل‌های دوآب و زیودار به بهره برداری رسیده و مابقی نیز به زودی افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام /ب

پل فلزی روستای دوآب ویسیان به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار