محل برگزاری فینال جام حذفی این هفته مشخص می شود

محل برگزاری فینال جام حذفی بین برنده دیدار سپاهان - پرسپولیس و داماش گیلان این هفته مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به رویت نشدن هلال ماه مبارک رمضان، سازمان لیگ فوتبال ایران برای برگزاری رقابت های مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی با مشکل مواجه شده و به همین دلیل برنامه تک بازی باقی مانده از نیمه نهایی این رقابت ها  و حتی فینال جام حذفی تغییر کرد.

پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود بازی سپاهان- پرسپولیس شب ۳ خرداد (۱۸ رمضان) برگزار خواهد شد، اما با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از فردا (۱۷ اردیبهشت) آغاز می‌شود تاریخی که برای دیدار سپاهان و پرسپولیس اعلام شده بود با شب ۱۹ رمضان (یکی از لیالی قدر) همزمان خواهد شد. به همین دلیل مسئولان سازمان لیگ این بازی را با تعویقی ۵ روزه به تاریخ هشت خرداد موکول کردند و فینال جام حذفی هم ۱۲ خرداد برگزار می‌شود.

در این شرایط همچنان تکلیف محل برگزاری فینال جام حذفی هم نامشخص است که طبق اعلام سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ در این هفته تکلیف انتخاب محل فینال هم که قرار است بین برنده بازی سپاهان - پرسپولیس و تیم دسته دومی داماش گیلان برگزار شود مشخص خواهد شد.

فتاحی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما اعلام کرد: این هفته با مسئولان شهر‌هایی که گزینه سازمان لیگ برای میزبانی فینال جام حذفی هستند صحبت‌های نهایی انجام خواهد شد و پس از آن به صورت رسمی این شهر را معرفی می‌کنیم.

ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه و امام رضا (ع) مشهد گزینه‌های اصلی مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری فینال جام حذفی هستند.


بیشتر بخوانید: گزینه‌های میزبانی فینال جام حذفی مشخص شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام حذفی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار