مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام خبر داد;

حمایت از بیش از ۲ هزار کودک مبتلا به سو تغذیه در کمیته امداد ایلام

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام از حمایت بیش از ۲ هزار کودک مبتلا به سو تغذیه در سال ۹۷ خبر داد.

حمایت از بیش از ۲ هزار کودک مبتلا به سو تغذیه در کمیته امداد ایلام در سال ۹۷ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:در سال ۹۷ بیش از دو هزار کودک دارای سوءتغذیه از خانواده‌های نیازمند این استان شناسایی و سبد‌های غذایی به آنان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ بیش از ۲۳ میلیارد ریال صرف تغذیه کودکان نیازمند و دارای سوءتغذیه زیر شش سال در این استان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام  با بیان اینکه طرح تغذیه کودکان زیر شش سال با همکاری کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها اجرایی شده است گفت: به هر یک از این کودکان در دو برنامه شش ماهه و در چند مرحله از سال بسته‌های غذایی به ارزش حدود ۱۰۰ هزار تومان تحویل‌شده است.

رضایی افزود: این بسته‌های غذایی شامل مواد پروتئینی، تخم‌مرغ، سویا، پنیر، روغن، برنج، ماکارونی، شیر و مواد غذایی ضروری دیگر بوده است.

وی  با بیان اینکه در اجرای این طرح علاوه بر کودکان خانواده‌های مددجو، دیگر نیازمندان غیر مددجوی دارای سوءتغذیه نیز از این کمک‌ها برخوردار شده‌اند گفت: شناسایی این کودکان با همکاری این نهاد و شبکه‌های بهداشت و درمان سطح استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/با

حمایت کمیته امداد ایلام از کودکان مبتلا به سوء تغذیه

برچسب ها: کمیته امداد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.