مدیران باشگاه استقلال حق فروش اللهیار صیادمنش را دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مطرح شده انتقال صیادمنش از سایپا به استقلال غیر قانونی است و برگه فسخ قرارداد این بازیکن از سوی سایپایی ها برای انتقال به خارج بوده و برای تیم آبی پوشان پایتخت محسوب نمی شده، اما این خبر کذب اعلام شد.

حضور صیاد منش در استقلال قانونی است و مدیران این باشگاه طبق قرارداد چند ساله که با این بازیکن دارند می توانند به راحتی او را ترانسفر کنند و باشگاه سایپا هم در این زمینه حق هیچ دخالت یا شکایتی را نمی تواند داشته باشد.

صیاد منش در صورت جدایی و انتقال به تیم های خارجی تنها با باشگاه استقلال طرف خواهد بود و مدیران این باشگاه تصمیم گیرنده نهایی درباره وضعیت او هستند.

همچنین در حالیکه در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر احتمال جریمه و محرومیت برای باشگاه استقلال و بازیکن جوانی که به تازگی ترانسفر شده است به راه افتاده، اما یکی از مدیران استقلال این موضوع را تکذیب کرد و گفت شکایتی استقلال و صیاد را تهدید نمی کند.


بیشتر بخوانید:

تیکه سنگین پدر صیادمنش به فتحی

منشا بخشیده شد

لیست بازیکنان مازاد استقلال تکذیب شد

ادعای خنده دار معاون استقلال در مورد بازیکنان خارجی

استقلال ایران - الدحیل قطر/ کار سخت فرهاد برای آسیایی ماندن

فرهاد بزرگترین مانع استقلال برای رسیدن به امیر

پاتوسی ابزاری برای درآمدزایی استقلال


انتهای پیام/

آخرین خبر از انتقال صیادمنش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
صیاد منش اواسط فصل گذشته برگه رضایت گرفت که به ترکیه بره ولی بعد از چند ماه که خبری ازش نبود سر از استقلال در آورد سایپا همون موقع شکایت کرد ولی معلوم نیست به چه دلیل و با دستور کی هیچ وقت هیچ اتفاقی برای این شکایت نیفتاد کلا استقلال از این بی اخلاقیا تو فصل نقل و انتقالات زیاد انجام داده البته تو این مورد پشتش به جایی گرم بوده که شکایت سایپا مسکوت شد
آخرین اخبار