۴ هزارو پانصد حامی برای فرزندان یتیم خراسان جنوبی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: امسال ۴ هزارو پانصد حامی برای فرزندان یتیم و بد سرپرست در ماه مبارک رمضان در هفته اطعام و کرام و شب‌های قدرجذب خواهند شد.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت:  در طول ماه مبارک رمضان  ۱۰۴ هزار نفر مددجوی کمیته امداد از یک وعده غذای گرم برخوردار می‌شوند.

وی با بیان  اینکه در این ماه شبکه ها و مراکز نیکوکاری را از ۴۳ به ۸۰ مرکز برسانیم افزود: ۱۰ هزار بسته معیشتی با کمک مردم عزیز مؤسسات خیریه و کمک‌های دولتی به نیازمندان اهدا شود .

سلم آبادی ادامه داد: پهن کردن سفره افطاری در منزل محرومین  و حل مشکلات  این خانوارها از برنامه های کمیته امداد در این ماه می باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: طرح مفتاح الجنه طرحی است به دو جهت و به دو مدل امسال برگزار می‌شود. یک سری از خانواده‌ها دچار مشکل هستند. این مشکلات ممکن است مرتبط به دستگاه خاصی باشد. کمیته امداد از مسئول دستگاه خاص دعوت می‌کند تا در منزل مدد جو حاضر شود و متناسب با گرفتاری که مرتبط به آن دستگاه است. بتواندمشکل مددجو را حل کند.

سلم آبادی با بیان اینکه برنامه ریزی شده در روز عید فطر ۵۵ درصد از زکات فطریه برای نیازمندان دریافت شود ادامه داد:  همچنین ۴۵ درصد زکات فطریه تحت عنوان شورای زکات جمع آوری شود.

وی در پایان دربحث آزادی زندانیان گفت: خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها با جرائم غیر عمد زندان هستند با جمع آوری کمک‌هایی از محل کمک‌های مردمی و خیرین سرپرست این خانواده‌ها از زندان ازاد خواهند شد.

انتهای پیام / ط ا

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیرین

 

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.