مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

نمایندگان فارس در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ برتر برنامه داشته باشند

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: دو نماینده فارس در لیگ یک باید برای صعود به لیگ برتر برنامه داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در نشست با مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: دو نماینده فارس در لیگ یک باید برای صعود به لیگ برتر برنامه داشته باشند.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته در حد توان به تیم‌های لیگ یک کمک کردیم و برای فصل جدید نیز تا حد توان تیم‌ها را حمایت خواهیم کرد، اما دو تیم فوتبال لیگ یک استان نیز باید برنامه خود را برای صعود به لیگ برتر تنظیم کنند.

کامیاب اظهار کرد: هیات فوتبال نیز موظف است تا بر عملکرد و همچنین برنامه تیم‌ها نظارت کامل داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به عملکرد تیم فجر در فصلی که گذشت گفت: با آمدن داوود مهابادی نتایج خوبی توسط تیم فجر کسب شد که امیدواریم این روند برای فصل پیش رو نیز ادامه داشته باشد.

وی، مشخص شدن کادر فنی تیم فجر از هم اکنون را نیز نکته مثبتی در راستای بازگشت فجر به لیگ برتر دانست و ابراز امیدواری کرد: تیم فجر با پشتوانه سپاه و مجموعه خود و همچنین با حمایت‌های دولت و سایر دستگاه‌های تاثیرگذار بتواند به لیگ براتر بازگردد.

کامیاب ادامه داد: چمن ورزشگاه حافظیه نیز با کیفیت بالایی آماده شده و تا قبل از شروع مسابقات لیگ یک، نور آن نیز آماده خواهد شد تا این ورزشگاه که در مکان مناسبی از شهر نیز برای حضور تماشاگران قرار دارد در کنار ورزشگاه بزرگ پارس بتواند میزبان مسابقات لیگ یک باشد.

انتهای پیام/چ

نشست مدیرکل ورزش و جوانان فارس در نشست با مسئولان تیم فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار