هفتمین مرحله مسابقات المپیاد آماده در ایلام به پایان رسید

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام از اختتامیه هفتمین مرحله مسابقات المپیاد آماده استانی در ایلام خبر داد.

 هفتمین مرحله مسابقات المپیاد آماده در ایلام به پایان رسیدعلی اکبری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: هفتمین دوره مسابقات المپیاد آماده مرحله استانی به مدت ۲ روز با حضور پر شور دادرسان و همچنین معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان کشور در استان برگزار گردید.


وی بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های آزمون کتبی، پناهگیری و خروج ایمن، ارزیابی و احیا قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی و شکستگی، حمل مصدوم، اسکان و چادر زنی و اطفای حریق برگزار شد. علی اکبری افزود: اجرای چنین طرح‌هایی در ارتقاء سطح آمادگی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد و دانش آموزان دراین مسابقات با هدف ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان جهت افزایش سطح ایمنی و خطرپذیری مدارس در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و توانمند سازی آنان در کار گروهی در روز‌های سخت آموزش می‌بینند.

 

وی با بیان اینکه در پایان این المپیاد ۲ تیم برتر در بخش پسران و دختران به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، اظهار کرد: درهفتمین مرحله استانی المپیاد آماده دانش آموزان، در بین دانش آموزان دختر، شهرستان دره شهر مقام اول را کسب کرد و شهرستان چرداول و ایلام به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

همچنین جام بشردوستی هفتمین مرحله استانی المپیاد آماده در بین دانش آموزان دختر به شهرستان دره شهر تعلق گرفت و در بخش پسران نیز شهرستان ایلام مقام اول را کسب کرد و شهرستان‌های دره شهر و دهلران مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و جام بشر دوستی در بخش پسران نیز به شهرستان ایوان تعلق گرفت.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات المپیاد آماده در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.