معاون دادستان عمومی و انقلاب قم عنوان کرد؛

نصب دستگاه کارت خوان در مطب‌ پزشکان اجباری شد

سلطانی از الزام تمامی مطب‌های پزشکان، دندانپرشکان و داروسازان استان قم به استفاده از دستگاه‌های کارت خوان در محل کار خود تا حداکثر یک ماه خبر داد.

   به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سلطانی، معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با صدور دستور قضایی به دادستان مالیاتی و همچنین نظام پزشکی استان قم گفت: در راستای احیای حقوق عامه و برخورد با تخلف‌های فرار مالیاتی، تمامی مطب‌های پزشکان، و داروسازان استان قم موظف به استفاده از دستگاه‌های کارت خوان در محل کار خود هستند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم  عنوان کرد: پزشکان در صورت نصب نکردن دستگاه کارت خوان و عدم اجرای دستور قضایی و تلاش برای پنهان کردن فعالیت اقتصادی و ممانعت از دسترسی مأموران مالیاتی به اطلاعات مالیاتی و اقتصادی خود، مرتکب فرار مالیاتی شده و پرونده قضایی فرار مالیاتی برای متخلفین تشکیل خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم، رعایت نکردن تعرفه‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، صادر نکردن صورت حساب اقلام مصرفی با نرخ کالا برای مشتریان و استفاده از تجهیزات پزشکی قاچاق را عمده‌ترین تخلفات این مراکز اعلام کرد.

وی همچنین از پنج مورد برخورد و تشکیل پرونده قضایی برای برخی از مراکز درمانی در قم خبر داد و افزود: در راستای احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی در حوزه پزشکی با برخی مراکز درمانی به ویژه دندانپزشکی‌ها برخورد قانونی شد.

انتهای پیام/ح

اجباری شدن نصب دستگاه کارت خوان در مطب‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار