شناسنامه هر ورزشکار بیمه ورزشی او به حساب می‌آید

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: شناسنامه هر ورزشکار بیمه ورزشی او به حساب می‌آید و اختصاص اعتبار‌ها به اداره‌های ورزش و جوانان نیز براساس ورزشکاران سازمان یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،دومین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کرمانشاه به منظور ضرورت یکپارچگی برگزاری فستیوال مسابقات برنامه‌های ورزشی محلات به منظور تشویق جوانان به ورزش در محلات و همچنین ایجاد سلامت، شور و نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اوایل مردادماه لغایت اول شهریورماه در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه با حضور مازیار رضایی ریاست کمیسیون ورزش شورای شهر، مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه و دیگر مسؤولان شهرداری در محل فرهنگسرای کوثر برگزار شد.

مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه در این جلسه، اظهار داشت: شناسنامه هر ورزشکار بیمه ورزشی او به حساب می‌آید و اختصاص اعتبار‌ها به اداره‌های ورزش و جوانان نیز براساس ورزشکاران سازمان یافته است.

مصطفی باباملکی با تاکید بر لزوم افزایش تعداد ورزشکاران به عنوان نمادی از توسعه سلامت در جامعه، همکاری و تعامل سازنده در وزش همگانی در راستای تحقق این راهبرد را خواستار شد.

وی بیان کرد: توسعه ورزش نیازمند همکاری گسترده ورزش صبگاهی و باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌ها برای همکاری با هیأت پزشکی ورزشی استفاده کرد و در راستای فرهنگ‌سازی و آگاه کردن مردم از مزایای بیمه ورزشی گام برداشته شود.

باباملکی گفت: مسؤولان ورزش در شهرداری می‌توانند به افزایش بیمه شدگان ورزش صبگاهی در سطح پارک‌ها، توجه ویژه داشته باشند و این مسیر برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

 انتهای پیام / ا 

برگزاری فستیوال مسابقات برنامه‌های ورزشی در استان کرمانشاه 

برچسب ها: جوانان ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.