مراکز انتقال خون فارس آماده خونگیری در ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان فارس، ساعت‌های خونگیری پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون فارس در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ترابی مدیرکل انتقال خون استان فارس اظهار کرد: مراکز اهدای خون در استان فارس تا پایان ماه مبارک رمضان آماده خونگیری از اهداکنندگان روزه دار هستند.

وی ادامه داد: در شیراز، مراکز اهدای خون نمازی واقع در میدان نمازی و قوامی واقع در خیابان قصرالدشت، آسیاب قوامی، همه روزه از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۳ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

ترابی تصریح کرد: جمعه‌ها این مراکز صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۹ آماده خونگیری از اهداکنندگان روزه دار هستند.

مدیر کل انتقال خون استان فارس بیان کرد: تیم‌های سیار درون و برون شهری در شب‌های قدر از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد آماده خونگیری هستند.

ترابی، ساعت فعالیت تیم‌های سیار شب قدر مستقر در حرم مطهر آستانه سید علاء الدین حسین (ع) برای خونگیری را از ساعت ۲۰ تا ۱ و ۳۰ بامداد اعلام کرد و گفت: این تیم یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۰ تا ۲۴ آماده خونگیری از اهدا کنندگان خون است.

وی با بیان اینکه کانکس‌های خونگیری در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه کار خونگیری را انجام می‌دهند، افزود: پذیرش اهدا کنندگان خون در تمام مراکز یاد شده با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد.

مدیر کل انتقال خون استان فارس با بیان اینکه مردم می‌توانند در ماه رمضان نذورات خود را با اهدا خون ادا کنند، از مردم درخواست کرد با مراجعه تدریجی به پایگاه‌های انتقال خون استان، کمک کنند تا در ماه مبارک رمضان، استان در شرایط کمبود خون قرار نگیرد.

انتهای پیام/چ

خونگیری در ماه رمضان

برچسب ها: درمان ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.