پیشگیری از روزه خواری با مشارکت مردم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: پیشگیری از روزه خواری در ایام ماه مبارک رمضان با مشارکت مردم انجام می‌شود.

پیشگیری از روزه خواری با مشارکت مردمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید گلستانی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به اینکه شعائر اسلامی یک ضرورت اساسی در پیشگیری و کاهش جرائم در جامعه است گفت: به منظور پاسداشت و تکریم ماه مبارک رمضان و در جهت پیشگیری از روزه خواری در ملأعام کلیه واحد‌های عرضه موادغذایی، اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها ملزم به رعایت کلیه ضوابط و مقررات هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان همدان ضمن تشدید بازرسی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی مذکور برخورد قانونی را اعمال خواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: مردم مؤمن و ولایتمدار همدان در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط شرعی و قانونی توسط واحد‌های صنفی می‌توانند گزارش خود را در سامانه ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم (سجام) به نشانی اینترنتی http://sajam.adliran.ir/ منعکس کنند.

انتهای پیام/ب

برخورد قانونی با روزه خواری در ملأعام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.