تصویب طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری در بانک‌های فارس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: بیش از چهار هزار و ۲۳ طرح اشتغال پایدار روستایی، عشایری در بانک‌ها به تصویب رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس شورای راهبردی اشتغال پایدار روستایی و عشایری فراگیر و نهاد‌های حمایتی در شیراز با اشاره به اینکه چهار هزار و ۲۳ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر ۶۶۶ میلیارد تومان از سوی بانک‌ها تصویب شده است، بیان کرد: علاوه بر این، سه هزار و ۴۷۶ طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۴۲۶ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات مرتبط با این طرح‌ها در بانک‌ها و موسسه‌های عامل پرداخت شده است.

وی درباره عملکرد کمیته نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال روستایی استان تصریح کرد: این کمیته در حال حاضر از ۷۷ طرح ایجادی، ۲۲ طرح  توسعه‌ای و ۱۱ طرح در گردش استان را بازدید کرده است.

رحمانی ادامه داد: تمام طرح‌هایی که از بانک‌ها تسهیلات دریافت کرده اند که در این کمیته مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند و از مجموع ۱۱۰ طرح بازدید شده کمیته نظارت استان در ۱۵ شهرستان، به ابهاماتی که در نحوه هزینه کرد تسهیلات پرداختی به برخی طرح‌ها وجود داشته رسیدگی کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در مورد وضعیت طرح‌های حمایتی معرفی شده به بانک‌ها و موسسه‌های عامل از طریق سامانه کارا نیز اضافه کرد: در این زمینه نیز ۲۱۴ طرح نهاد حمایتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان، ۹۶۱ طرح با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده که تعداد یک هزار و ۱۲۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان در بانک‌ها و موسسه‌های عامل پرداخت شده است.

انتهای پیام/ت

تصویب چهار هزار طرح اشتغال روستایی و عشایری در فارس

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار