مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم طی ماه مبار رمضان در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، شهامی مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به آماده‌سازی حسینیه اعظم زنجان برای جمع‌خوانی قرآن کریم گفت: معمولا ۲ هزار نفر در مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم زنجان حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود : به اهمیت تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تأکید بسیاری شده است از همین رو برنامه‌های متعددی در این زمینه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال برای هشتمین سال متوالی مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم امسال نیز با حضور بیش از ۲ هزار نفر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم با همکاری ۵۰ خادم برگزار می‌شود.

شهامی با بیان اینکه این مراسم به صورت روزانه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از شبکه استانی اشراق به صورت مستقیم پخش می‌شود، اضافه کرد: البته در برخی از روز‌ها مراسم از شبکه‌های ملی نیز به صورت مستقیم پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه علاوه بر مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم برنامه‌های متعدد دیگری از جمله مراسم شب احیا نیز در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در نیمه اول ماه مبارک رمضان اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام اکبری و با موضوع درس‌هایی از نهج‌البلاغه و با مداحی حاج سید یوسف شبیری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در نیمه دوم ماه رمضان نیز اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام سرابی با موضوع سیری در تاریخ زندگی امیرالمومنین (ع) و با مداحی حاج مرتضی حیدری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ک 

حضور ۲ هزار نفر در مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم زنجان

برچسب ها: رمضان ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.