چالش کلوپ برای انتخاب جایگزین‌های مناسب بجای صلاح و فرمینیو

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار می شود که لیورپول ۲بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد.

چالش کلوپ برای انتخاب جایگزین‌های مناسب بجای صلاح و فرمینیوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، دور برگشت مرحله نیمه نهائی با دیدار دو تیم فوتبال لیورپول انگلستان و بارسلونا اسپانیا آغاز می شود. باتوجه به اینکا در دیدار رفت قرمز‌های مرسی ساید بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به آبی اناری‌ها واگذار کرده بودند، چشم و امید هواداران لیورپول به بازی برگشت در آنفیلد و ساق‌های ستارگانش بود که اعلام شد محمدصلاح و روبرتو فیرمینیو ۲ بازیکن تاثیرگذار این تیم، این بازی مهم را از دست دادند و حالا یورگن کلوپ سرمربی تیم در اندیشه جایگزینان مناسب بجای آن‌ها است.

اما این درحالی است که مسلما بازی کردن بجای این دو فوتبالیست برای هر بازیکن دیگری در ترکیب لک لک‌ها کار ساده‌ای نیست، بخصوص اینکه این دو بازیکن در این فصل ۴۲ گل‌ برای لیورپول به ثمر رساندند.

اما از گزینه‌های بازی در خط حمله لیورپول را میتوان به ۳ بازیکن اشاره کرد:

۱_ جردان شاقیری: مهاجم سوئیسی قرمز‌های مرسی ساید که در این فصل موفق شده است ۶ گل در مسابقات جزیره به ثمر برساند.

۲_ دیووک اوریگی: بازیکن بلژیکی که این فصل خیلی نتوانست در ترکیب لیورپول قرار بگیرد، اما در بازی آخر تیم مقابل نیوکاسل با پاس گل شاقیری موفق به گلزنی شد.

۳_ دنیل استوریج: بازیکن شماره ۱۵ لیورپولی‌ها که موفق به زدن ۳ گل در بازی‌های این فصل لیورپول شده است که فقط یکی از آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل جاری بوده است.

حال طرفداران لیورپول منتظر هستند تا ببیند یورگن کلوپ از پس این چالش چگونه برخواهد آمد و آیا بدون دو ستاره تیمش می تواند نتیجه مناسب را کسب کند!

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار