لوازم خانگی اهدایی مقام معظم رهبری بین سیل‌زدگان گمیشان توزیع می‌شود

فرماندار گمیشان گفت: لوازم خانگی اهدایی مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان در نوبت اول بین ۲۵۰ خانوار در این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیرشیر توماج ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سیل اخیر بخش‌هایی از شهر و تعدادی از روستا‌ها دچار آب‌گرفتگی شده بود که در روز‌های گذشته سیلاب به طور کامل از مناطق مسکونی خارج شد.

وی افزود: مردمی که منازل مسکونی آنان دچار آب‌گرفتگی شده است بیش از هر چیزی به لوازم ضروری زندگی نیاز دارند.

فرماندار گمیشان با اشاره به توزیع لوازم خانگی اهدایی مقام معظم رهبری بین سیل‌زدگان گفت: این اقلام از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده و شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو و ظروف آشپزخانه است.

وی با تأکید بر حذف موازی‌کاری در امدادرسانی و توزیع اقلام موردنیاز بین سیل‌زدگان بیان داشت: در این مرحله ۲۵۰ قلم کالای اهدایی مقام معظم رهبری بین مردم سیل‌زده شهرستان گمیشان توزیع می‌شود.

توماج ادامه داد: براساس دستورالعمل ارسالی خانواده‌های ایثار گران، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اقشار ضعیف و زندانیان در اولویت دریافت این اقلام قرار دارند.

وی گفت: لیست مرجعی تهیه شده و خانوار‌های آسیب‌دیده در سیل اخیر در شهرستان‌های مختلف در این لیست قرار گرفته‌اند که در نوبت دریافت اقلام ضروری هستند. همچنین توزیع هرگونه کالا لازم است با هماهنگی فرمانداری انجام و در سامانه سجاد ثبت شود.

انتهای پیام/پ

توزیع کالا در مناطق سیل زده

برچسب ها: سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.