رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام ۴۲ دستگاه از ماشین آلات این اداره کل به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

اعزام ۴۲ دستگاه ماشین آلات راهداری به مناطق سیل زده لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،آرش آزادی، رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: ماشین آلات شامل دستگاه‌های سنگین، نیمه سنگین و سواری بوده است.

وی افزود: این ماشین آلات در قالب ۲ اکیپ به منظور بازگشایی محور‌های الیگودرز و همچنین راهسازی و بهسازی محور معمولان به افرینه اعزام شده اند.

آزادی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۶ هزارو ۸۲۸ نفرساعت کار درش مناطق سیل زده لرستان انجام شده است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: همچنین به منظور تعمیر، راه اندازی و سرویس دهی ماشین آلات اعزامی به لرستان ۳ اکیپ از سوی این اداره کل اعزام شده اند.

آزادی ابراز داشت: ۴ پل فلزی به طول ۱۰ و عرض ۶ متر نیز از سوی این اداره کل برای عبور و مرور مردم روستا‌های اطراف شهرستان الیگودرز تا مردم و به ویژه امدادگران بتوانند به راحتی تردد کنند.

وی بیان داشت: همچنین همزمان با وقوع سیلاب در استان گلستان نیز یک اکیپ از این اداره کل، اقلام و محمولات هلال احمر را به این استان ارسال کردند.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون نیز ۲۰ دستگاه از ماشین آلات با حضور ۲۱ نفر از پرسنل این اداره کل در این مناطق مشغول به فعالیت هستند.

استان همدان با استان مرکزی به عنوان استان‌های معین لرستان انتخاب شده و خوشبختانه به همت مجموعه نیرو‌های پرتلاش راهداری استان همدان، هم اکنون نیز عملیات بهسازی و راهسازی محور ۱۰ کیلومتری معمولان به افرینه در دست اقدام است.

انتهای پیام/ د

۴۲ دستگاه ماشین آلات راهداری به مناطق سیل زده لرستان اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار