فرمانده انتظامی تهران بزرگ مطرح کرد؛

پلیس بازوی اجرایی قوه قضائیه است

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس بازوی اجرایی قوه قضائیه است، گفت: پلیس تلاش دارد بهترین امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با  خداییان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران، انتصاب شایسته آن‌ها را تبریک گفته و پیرامون مسائل فی مابین به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که سردار هداوند، جانشین پلیس پایتخت و روسای پلیس‌های تخصصی و معاونان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز حضور داشتند، رئیس پلیس پایتخت، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پلیس همواره آمادگی دارد تا در خصوص برقراری نظم و امنیت در جامعه با تک تک ارگان‌های جامعه و سازمان‌ها همکاری داشته باشد.

سردار هداوند بیان کرد: هدف غایی و نهایی پلیس، تامین امنیت و رضایت شهروندان است خصوصا پلیس پایتخت که تلاش دارد در تهران که به عنوان ام القراء و پیشانی کشور است، نظم و امنیت مثال زدنی برقرار کند.

وی با بیان این که پلیس پایتخت در حوزه کشف جرم رتبه اول را در کشور کسب کرده است، افزود: به لطف خدا، در کارنامه دوساله فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، هیچ گونه مورد چشمگیر امنیتی رخ نداده است.


بیشتر بخوانید؛ ۴۵ درصد از کشته‌های حوادث رانندگی، موتورسواران هستند 


رئیس پلیس پایتخت، تصریح کرد: اقدامات زیادی از سوی پلیس پایتخت در راستای برقراری و تثبیت امنیت و آرامش شهروندان انجام گرفته که از جمله آن می‌توان به رسیدگی پرونده‌های بزرگ اقتصادی و برخورد با سارقان و همچنین پاک سازی محلات شهر تهران از لوث وجود معتادان اشاره کرد.

وی با اشاره به این که دشمن بعد از خروج از برجام برای ایجاد ناامنی در تهران برنامه ریزی کرده بود، گفت: علیرغم توطئه‌های دشمنان، همواره ما پیروز بوده ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ پلیس را بازوی اجرایی قوه قضائیه برشمرد و گفت: پلیس پایتخت با انگیزه، پرتوان و با برنامه ریزی در کنار قوه قضائیه است و تلاش دارد بهترین امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

هدف پلیس تأمین امنیت و رضایت شهروندان است

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار