خانی: محمدی‌راد یکی از بهترین‌های والیبال است

مدیرعامل تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: محمدی راد یکی از بهترین‌ها است و برای کار خود از جان مایه می‌گذارند و اجازه کم کاری نمی‌دهند.

خانی: امسال بودجه نسبت به قبل بهتر است/ محمدی راد یکی از بهترین‌ها است

رضا خانی مدیر عامل تیم والیبال شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روز‌های این تیم پس از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا و لیگ برتر والیبال ایران گفت: خوشبختانه سال گذشته را به خوبی پشت سر گذاشتیم و امسال بودجه نسبت به سال گذشته بهتر است. تیم ما نتایج خوبی گرفت و باید از لحاظ نیرو و ورزشکار باز هم نسبت به سال پیش بهتر شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای پرداخت قرارداد‌ها مشکلی وجود داشت یا خیر بیان کرد: برای پرداخت قرارداد‌ها مشکلی نداشتیم و در این خصوص رضایت وجود داشت. اما امسال و برای مسابقات قهرمانی آسیا ملی پوشان را به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی به ما ندادند که حضور آن‌ها می‌توانست به ما کمک زیادی کند. به هر صورت با درخواستی که داشتیم توانستیم پوریا فیاضی را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ورامین درباره کادرفنی این تیم بیان کرد: معمولا وقتی کادرفنی نتیجه می‌گیرد تلاش می‌شود که آن حفظ شوند. محمدی راد یکی از بهترین‌ها است و برای کار خود از جان مایه می‌گذارد و اجازه کم کاری نمی‌دهد و یک باشگاه‌ غیر از این چیزی نمی‌خواهد.

او درباره تمدید قرارداد محمدی راد هم عنوان داشت: باشگاه به تازگی از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا آمده است و ما در این خصوص صحبتی نداشتیم. خوشبختانه حرف هم را به خوبی می‌فهمیم و حضور محمدی راد در تیم ما برایمان افتخاری است ما هنوز صحبتی نداشتیم، اما به زودی وارد مذاکره می‌شویم. ما سال گذشته کارمان را زود آغاز کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم.

خانی درباره ساخت سالن اختصاصی برای این تیم بیان کرد: صحبت ساخت سالن وجود است، اما در جریان نیستم و معمولا چنین چیزی زمان بر است، اما تا جایی که در جریان هستم مزایده و مناقصه آن انجام شده و مدتی است که کار هم استارت خورده است، اما به هر صورت اگر سالن را برای امسال نتوانیم استفاده کنیم حتما برای سال آینده چنین می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

مراسم قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین‌ برگزار شد

شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر والیبال شد

قهرمانی ورامینی ها در جام باشگاه های آسیا


انتهای پیام /

اظهارات مدیرعامل شهرداری ورامین درباره تیم والیبال این مجموعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار