سردار شریف در گیلان:

آمریکایی‌ها در غرب آسیا نیرویی شکست خورده‌ محسوب می‌شوند

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها در غرب آسیا نیرویی شکست خورده محسوب می‌شوند و تاکنون در منطقه به هیچ یک از اهدافشان نرسیده اند.

آمریکایی‌ها در غرب آسیا نیرویی شکست خورده‌ محسوب می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف عصر امروز در بندرانزلی اظهار داشت: آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا نیرویی شکست خورده محسوب می‌شوند و هیچ‌کدام از نسخه‌های آنان در منطقه موفق نشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عدم موفقیت آمریکایی‌ها در جمع کردن پرونده‌هایی که در منطقه خاورمیانه باز کرده‌اند را متذکر شد و عنوان کرد: آمریکایی‌هه در ایجاد مشکلات برای جهان اسلام برنامه‌هایی داشتند، اما هدف اصلی و غایی آنان در این آتش‌افکنی‌ها هرگز محقق نشد.

سردار شریف آمریکایی‌ها را به وجود آورنده اصلی گروه تروریستی داعش در خاورمیانه دانست و در تشریح این موضوع ابراز داشت: هدف آمریکایی‌ها از ایجاد داعش در منطقه خاورمیانه، ایجاد حاشیه امنیت برای رژیم صهیونیستی بود در حقیقت شاه بیت رفتار آنان بر این امر استوار است. وی شرایط رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه را بسیار سست و متزلزل اعلام کرد و بیان داشت: این رژیم غاصب امروز نسبت به همه ادوار گذشته چه در ابعاد نظامی، گسترش سرزمینی و در ابعاد سیاسی در یک شرایط بسیار متزلزل‌تری نسبت به قبل از شروع به کار داعش در خاورمیانه مواجه است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترسیم واقعیت‌های منطقه خاورمیانه و انعکاس آن توسط رسانه‌ها را در دنیای امروز امری بسیار ضروری خواند و تصریح کرد: اگر بتوانیم واقعیت‌ها را خوب و بدون اغراق و به صورت کامل ترسیم کنیم به عقیده بنده رسالت خود را به خوبی انجام داده‌ایم.

سردار شریف ضمن تقدیر از راه‌اندازی دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: امیدواریم در راستای آگاهی بخشی به جامعه و با هدف مقابله مؤثر با عملیات جنگ روانی دشمن شاهد انتشار دقیق اخبار در راستای اهداف انقلاب اسلامی توسط رسانه‌های متعهد باشیم.

وی حرکت خبرگزاری بسیج بندرانزلی در مسیر اهداف متعالی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: از این رسانه انتظار داریم ضمن پرداختن به اوصاف و توانمندی‌های شهر و ولایتمداری شهروندان و پایبندی مردم در تحقق آرمان‌های انقلاب، همواره نارسایی‌ها و مطالبات مردم از مسئولان را گوشزد کند.

سردار شریف با ابراز اینکه امروز دشمن علیه انقلاب اسلامی در دو جبهه مشغول فعالیت است عنوان کرد: دشمن امروز قصد دارد با فشار بر اقتصاد کشور و معیشت مردم و با در تنگنا قرار دادن آن‌ها یک عملیات روانی گسترده‌ای را برای تسلط بر ذهن و مردم روح مردم انجام دهد.

وی تلاش برای نادیده گرفتن داشته‌های انقلاب و تحمیل نداشته‌های خود بر اذهان مردم را حربه دیگر دشمنان دانست و گفت: در میدان نبرد امروز به جای شهید باکری‌ها و شهید همت‌ها خبرنگاران در عرصه جنگ نرم حضور دارند که با ذهن، قلم و دوربین‌های خود می‌توانند مقابله با دشمن را سازماندهی کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما متحمل خساراتی در برخی از دوره‌ها به دلیل فشار‌های دشمن شده‌ایم و منکر آن بخش نیستیم افزود: اما نکته مهم در این میان این است که جمهوری اسلامی در خلال ایجاد تمام این بحران‌ها توانسته تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کند.

سردار شریف رسالت واقعی خبرنگاران و رسانه‌ها را در این برهه از زمان تبدیل تهدید‌های دشمن به فرصت اعلام کرد و بیان داشت: نسل‌های جوان ما دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، اما رسانه‌ها می‌توانند در تبیین جایگاه فعلی کشور و تعمیق باور‌های گذشته نظام در آنان به نحو مطلوبی مؤثر واقع شوند.

انتهای پیام/ز

صحبت های سردار شریف در گیلان

برچسب ها: سپاه ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.