آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، ثبت‌نام در کلاس‌های وی‍ژه تابستانی در کلیه مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت : ثبت نام در کلاس‌های ویژه تابستانی در کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه آغاز شده است و کودکان و نوجوانان می‌توانند برای ثبت‌نام به این مراکز مراجعه کنند.

وی گفت : با برنامه‌ریزی انجام شده در واحد کارشناسی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوع و متعددی برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی پیش‌بینی شده است.

فتاحی افزود : بر همین اساس، در همه مراکز کانون استان کرمانشاه، کلاس‌های مختلفی ارایه شده است و خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندانشان با کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوعی روبه‌رو هستند.

وی افزود : سفال، خوش‌نویسی، نقاشی، قرآن و احکام اسلامی، بازیگری، نمایش فیلم، روخوانی کتاب، قصه‌گویی، کلاس‌های شعر و داستان، عکاسی، موسیقی، انیمیشن، طراحی، عروسک سازی، .. از کلاس‌هایی است که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اعلام شده است.

فتاحی گفت : همچنین، کلاس‌هایی همچون: چرتکه، روبیک، رباتیک، دست سازها، کیوسی‌تی، و... نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سال‌های گذشته با استقبال کودکان روبه‌رو شده بود و امسال نیز با گستردگی بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت : اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نزدیک به ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی در سراسر استان دارد که در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی است .

 

 

انتهای پیام/د

ثبت نام در کلاس‌های ویژه تابستانی مراکز کانون

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار