قابلیت جدید Outlook سرعت کار با این نرم‌افزار را افزایش می‌دهد

شرکت مایکروسافت با معرفی قابلیت Actionable Message سرعت استفاده کاربران اندروید و iOS از این نرم‌افزار را افزایش می‌دهد.

قابلیت جدید Outlook سرعت کار با این نرم‌افزار را افزایش می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت به تازگی از جدیدترین قابلیت نرم‌افزار اوت‌لوک - Outlook رونمایی کرده است. این قابلیت جذاب و جدید پیام عملیاتی - Actionable Message نام دارد.

این قابلیت با هدف پشتیبانی هر چه بهتر این نرم‌افزار در موبایل به آن اضافه شده است. این قابلیت را به زودی در بروزرسانی جدید نرم‌افزار Outlook در اپ‌استور آی‌اواس و پلی‌استور گوگل مشاهده خواهید کرد. این ویژگی به کاربران Outlook اجازه می‌دهد کارهای خود را در این نرم‌افزار سریع‌تر انجام دهند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره Actionable Message می‌دهیم.

فرض کنید شما یک ایمیل جدید دریافت کرده‌اید که در آن گزینه‌ای از پیش‌ تعیین شده قرار داشته باشد. از این گزینه‌ها می‌توانیم به لیست زمان‌بندی شده، اجازه دسترسی به سیستم، پاسخ به یک نظرسنجی و موارد این چنینی اشاره کنیم. با وجود این قابلیت می‌توان به این موارد در درون خود ایمیل پاسخ داد بدون آن که نیاز باشد از صندوق ورودی خارج شده به صفحه دیگری منتقل شد.

قابلیت جدید Outlook سرعت کار با این نرم‌افزار را افزایش می‌دهد

علاوه بر این پیام‌ عملیاتی با کارت‌های توافقی (Adaptive Cards) اجازه می‌دهد تا توسعه‌دهندگان پیام‌هایشان را در اوت‌لوک ارایه دهند. با این کار کاربران می‌توانند در هر زمان و مکانی و به سرعت کاری را که باید، انجام دهند. شرکت‌های SurveyMonkey ،Freshworks ServiceNow و Sage اولین برندهایی هستند که از این قابلیت جدید Outlook پشتیبانی می‌کنند.

چیزی که ما از آینده این شرکت انتظار داریم این است که به زودی شرکت‌های بسیار بیشتری از قابلیت پیام عملیاتی پشتیبانی کنند. باید به این نکته توجه کنیم که بروزرسانی شامل این قابلیت برای گوشی‌های اندرویدی هفته دیگر منتشر می‌شود اما کاربران آی‌اواس می‌توانند از همین امروز با ارتقا نرم‌افزار خود از این قابلیت استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: ارزش مایکروسافت به یک تریلیون دلار رسید


انتهای پیام/

مایکروسافت قابلیت Actionable Message را به اوت لوک اضافه می‌کند

برچسب ها: فناوری ، مایکروسافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار