رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد؛

آموزش مهارت آموزی به ۳۰۰ هزار سرباز وظیفه در ۲ سال گذشته

سردار کمالی گفت: در ۲ سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار نفر آموزش‌های مهارت آموزی تخصصی دیده‌اند.

آموزش مهارت آموزی به ۳۰۰ سرباز وظیفه در ۲ سال گذشتهسردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت های مهارت آموزی باعث نمی‌شود که پادگان های نظامی از حالت دفاعی به حالت آموزشی تبدیل شوند، اظهار کرد: ما در بحث هایی که مطرح می کنیم اولویت اول‌مان همیشه بحث دفاعی و امنیتی هست و مهارت آموزی به عنوان استفاده بهینه از اوقات فراغت می‌باشد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: سربازان در یگان هایی که هستند علاوه بر انجام ماموریت ها، در اوقات فراغت خود مهارت آموزی را انجام می‌دهند.

وی با بیان این که از سال ۸۲ مقرراتی را برای استفاده بهینه از اوقات فراغت کارکنان وظیفه داشتیم، گفت: در آن زمان برنامه‌ریزی ما در حد ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر در سال بود.

سردار کمالی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به مشکلی که در بازار کار وجود دارد و وقتی که جوانان در سربازی دارند، برنامه‌ریزی شد که با شتاب بیشتری این موضوع ادامه پیدا کند و در ۲ سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار نفر آموزش های مهارت آموزی تخصصی دیده‌اند.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: حدود ۲۰۰ هزار نفر هم آموزش‌های عمومی دیدند و برای سال آینده برنامه‌ریزی ما برای ۲۴۰ هزار نفر است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری سازمان هلال احمر، وزارت ورزش و جوانان، سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح و...به جز آموزش‌های عمومی، آموزش هایی هم در رابطه با موضوعات فرهنگی و هنری صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار