برنامه‌های اینستاگرام برای افزایش اعتماد کاربران

اینستاگرام به منظور افزایش اعتماد کاربران و بالا بردن سطح رضایت از نرم‌افزار خود برنامه‌های ویژه‌ای را برای آینده در نظر گرفته است.

برنامه‌های اینستاگرام برای افزایش اعتماد کاربرانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار معرفی شد، کاربران این اپلیکیشن را با فیلتر‌های مخصوص گرافیکی که روی عکس‌ها ارائه می‌داد و سپس امکان اشتراک آن در فضایی دوست داشتنی با دیگر کاربران، شناخته بودند.

فیسبوک در سال ۲۰۱۲ ارزش شبکه اجتماعی اینستاگرام را ۱ میلیارد دلار اعلام کرده بود و این مبلغ در حالی اعلام می‌شد که در آن زمان هنوز اینستاگرام به اندازه فیسبوک شناخته شده نبود و به همین دلیل در جنجال‌های سیاسی از آن استفاده نمی‌شد. اما به نظر می‌رسد با گذشت زمان و بیشتر شدن کاربران اینستاگرام در سراسر جهان، سیاست مداران و صاحبان قدرت با دیدی ابزاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود به این اپلیکیشن نگاه کردند.

تغییر نگرش به اینستاگرام نتایج تاسف برانگیزی را به همراه داشته و سبب افزایش انتشار دروغ و محتوای غیرقابل استناد در این شبکه اجتماعی پرطرفدار گشته است. در حال حاضر ۵۲ شرکت آمریکایی و بین المللی زیرمجموعه فیسبوک هستند و اینستاگرام یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. با توجه به رسوایی‌های متعدد فیسبوک در نقض حریم شخصی کاربران خود، بزرگ‌ترین نگرانی کاربران نرم‌افزار‌های زیر مجموعه این شرکت تامین و تضمین امنیت آن‌ها است.

مدیران و مهندسان اینستاگرام با درک عمق نگرانی‌های کاربران در کنار فعالیت‌هایی امنیتی که تا کنون انجام داده‌اند، در حال راه‌اندازی سرویس‌های مراقبتی جدیدی هستند تا ضمن جلوگیری از هرگونه نقض حریم خصوصی کاربران، اعتماد آن‌ها به این شبکه اجتماعی را افزایش دهند. یکی از برنامه‌هایی که اینستاگرام در همین راستا قصد انجام آن را دارد، تنظیم و کنترل بیشتر بر جستجوی هشتگ‌ها و عدم دستیابی به اطلاعات نامفهوم است.

برنامه‌های اینستاگرام برای افزایش اعتماد کاربران

کارشناسان امنیت شبکه با ابراز خرسندی از برنامه‌های کنونی و آتی اینستاگرام برای حفظ حریم شخصی کاربران، گفتند: یک دروغ کوچک در شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان می‌تواند به راحتی گسترش یابد و به طرز باورنکردنی آرامش مردم را برهم بزند. این موضوع اهمیت نظارت بر اینستاگرام را بسیار پررنگ می‌کند.


بیشتر بخوانید: قابلیت سوال چند گزینه‌ای به اینستاگرام اضافه شد +فیلم


انتهای پیام/

اینستاگرام به دنبال جلب نظر بیشتر کاربران

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار