عامل برداشت غیر مجاز دختر عمه شاکی بود

با تلاش پلیس فتا عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند زاهدانی شناسایی و دستگیر شد.

عامل برداشت غیر مجاز دختر عمه شاکی بودسرهنگ‌ علی سرحدی رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  با دریافت شکایتی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان مبنی بر برداشت غیرمجاز پانزده میلیون ریال از حساب بانکی خانمی جوان موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد مبالغ برداشتی صرف خرید اینترنتی و خرید شارژ شده که کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی متهم را دختر عمه شاکی است، شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر انجام هر گونه عمل مجرمانه‌ای بود با دیدن ادله دیجیتال و مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی گفت: در بررسی اظهارات متهم مشخص شد اطلاعات کارت بانکی شاکی را در زمانی که برای ثبت نام دانشگاه همراه با وی به کافی نت مراجعه کرده، یادداشت کرده و اقدام به شارژ کیف پول الکترونیکی کرده و از آن طریق خرید‌های اینترنتی خود را انجام داده است.

سرهنگ سرحدی با اشاره به معرفی متهم و شاکی به مقام قضائی از شهروندان خواست از قرار دادن رمز در کنار کارت‌های بانکی جدا خودداری و سامانه پیامک حساب بانکی خود را فعال کنید تا از هرگونه تراکنش حسابتان مطلع شوید و هرگاه شاهد تراکنش غیر مجاز از حساب بانکی تان شدید (حتی مبلغ ناچیز) موضوع را از طریق بانک مربوطه پیگیری کنند.

انتهای پیام/ع

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی

برچسب ها: پلیس فتا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار