فرماندار بروجرد:

نباید برآورد خسارت‌های ناشی از سیل غیر واقعی باشد

معاون استاندار لرستان گفت: برآورد واقعی از خسارت سیل با دقت نظر، فارغ از هر گونه بزرگ نمایی و بدون تضییع حق اشخاص باید صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالرحیم رحیمی، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد درنشست برآورد خسارت سیل در بخش کشاورزی در سالن جلسات فرمانداری بروجرد اظهارداشت: در برآورد خسارت‌های ناشی از سیل در تمام بخش‌ها به خصوص در حوزه کشاورزی باید نهایت دقت نظر صورت گیرد.

رحیمی با انتقاد از بزرگ نمایی از آنچه که اتفاق افتاده افزود: درسیل اخیرشهرستان بروجرد خسارات کمی را متحمل شد و نباید برآورد خسارت‌های ناشی از سیل غیر واقعی باشد.

وی بیان کرد: دولت نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد و با اینکه هنوز آثار سیل باقی است، اما خسارات در حال پرداخت هستند که این گونه خدمات نظام باید گفته شود.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: برآورد نهایی ازخسارت سیل در بروجرد با سرعت عمل در حال انجام است و باید ظرف مدت زمان مشخص شده حدود ۱۰ روزه دربخش‌های مختلف کشاورزی در سامانه مرتبطی که به همین منظور در نظر گرفته شده ثبت شود.

رحیمی ادامه داد: پرداخت خسارت‌ها فقط در مورد آن‌هایی صورت می‌گیرد که فعالیت آن‌ها همراه با مجوز رسمی و قانونی بوده است بنابراین اگر شخصی بر اثر سیل دچار خسارت شده باشد که از اساس آن فعالیت او دارای مجوز رسمی و قانونی نبوده است مشمول پرداخت خسارت نمی‌شود.

وی یادآورشد: در این مرحله برآورد خسارت‌های ناشی از سیل در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد و در مراحل بعدی سایر بخش‌هایی که دچار خسارت شده اند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ ر

برآورد واقعی از خسارات سیل در بروجرد صورت می‌گیرد

برچسب ها: خسارت ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.