معاون استاندار قم مطرح کرد؛

️قم در رتبه سوم ارتقای ظرفیت تولید در کشور قرار دارد

غضنفری گفت: قم دارای رتبه سوم در ارتقای ظرفیت تولید در کشور است؛ هر چند هنوز با وضعیت ایده آل فاصله داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، مهرداد غضنفری معاون استاندار قم در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری قم عنوان کرد: مبنای برنامه ریزی صحیح اقتصادی، وجود آمار دقیق است.

معاون استاندار قم افزود: قم دارای رتبه سوم در ارتقای ظرفیت تولید در کشور است؛ هر چند هنوز با وضعیت ایده آل فاصله داریم.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی، عدم مدیریت برخی از واحد‌های تولیدی است که این امر، ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی را با چالش مواجه می‌کند.

غضنفری بیان کرد: به طور جدی در صدد رفع مشکلات اقتصادی واحد‌های تولیدی هستیم و بیش از ۷۲ درصد مصوبات ستاد تسهیل عملیاتی می‌شود. یکی از رویکرد‌های مهم، جذب سرمایه گذار در جهت ارتقای ظرفیت‌های تولید و اشتغال است که مدیران اجرایی باید همکاری لازم در جهت تشویق سرمایه گذاران را داشته باشند.

معاون استاندار قم عنوان کرد: از مهم‌ترین اولویت‌های استان قم، احیای واحد‌های تولیدی راکد و توسعه ظرفیت‌های تولید و رفع مشکلات اقتصادی است. دستگاه‌های اجرایی باید امکانات لازم را در اختیار واحد‌های تولیدی قرار دهند و هیچ مجموعه خدماتی حق قطع کردن خدمات از جمله برق و دیگر امکانات را ندارد.

وی بیان کرد: شرایطی فراهم شده است تا هر یک از تولیدکنندگان، بتوانند به صورت حضوری و چهره به چهره، مشکلات و دغدغه‌های خود را منتقل کنند.

انتهای پیام/الف

قم دارای رتبه سوم در ارتقای ظرفیت تولید در کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار