۲ دربی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

۲ دیدار از ۶ بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان را دربی تیم‌های کرمانی و شمالی تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با ۶ دیدار در شهر‌های قائمشهر، سیرجان، تهران، ایلام، شیراز و اصفهان پیگیری می‌شود. از شگفتی‌های این هفته از مسابقات بانوان برگزاری ۲ دربی همزمان است که یکی بین تیم‌های کرمانی شهرداری سیرجان و شهرداری بم برگزاری می‌شود و دیگری بین ۲ تیم شمالی سپیدار قائمشهر و ملوان بندر انزلی صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است تمامی بازی‌های این هفته لیگ برتر بانوان به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ شب برگزار می‌شود.

سپیدار قائمشهر – ملوان بندر انزلی / ساعت ۲۰:۳۰

در اولین دیدار هفته پانزدهم فوتبال بانوان دربی ۲ تیم شمالی سپیدار قائمشهر و ملوان بندر انزلی به میزبانی قائمشهری‌ها برگزار می‌شود. سپیدار قائمشهر با چهار امتیاز در جایگاه دهم و ملوان بندرانزلی با ۲۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ قرار دارند. پیروزی در این بازی برای فوتبالیست‌های ملوان اهمیت به سزایی دارد، چون می‌توانند یک پله به صدر جدول نزدیک‌تر شود. گفتنی است ملوان در بازی روز یکشنبه خود در قالب هفته چهاردهم لیگ بانوان، با نتیجه ۶ بر صفر آذرخش تهران را شکست داده است، اما سپیدار قائمشهر در بوشهر با نتیجه سه بر ۲ مغلوب تیم پارس جنوبی بوشهر شد و تعدادی از بازیکنان قائمشهر به دلیل گرمازدگی راهی بیمارستان شدند.

۲ دربی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

شهرداری سیرجان – شهرداری بم/ ساعت ۲۰:۳۰

دومین دربی هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان بین ۲ تیم کرمانی شهرداری سیرجان و شهرداری بم به میزبانی سیرجانی‌ها برگزار می‌شود. این بازی از جمله حساس‌ترین بازی‌های این هفته به شمار می‌آید، زیرا شهرداری سیرجان با ۳۵ امتیاز در جایگاه دوم و شهرداری بم با ۴۲ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارند. اگر چه نتیجه این بازی در تغییر جایگاه اول و دومی جدول اثری ندارد و این ۲ تیم با وجود هر اتفاقی در مسابقات این هفته باز هم در جایگاهشان باقی می‌مانند، اما این بازی به دلیل دربی بودن آن اهمیت ویژه‌ای دارد. لازم به ذکر است در هفته چهاردهم، شهرداری سیرجان و شهرداری بم در بازی هایشان به ترتیب با نتیجه ۲ بر صفر و سه بر صفر به پیروزی رسیده اند.

۲ دربی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

سپاهان اصفهان – همیاری آذربایجان غربی/ ساعت ۲۰:۳۰

سومین دیدار این هفته از لیگ بانوان بین تیم‌های رده سومی سپاهان اصفهان و تیم رده هشتمی آذربایجان غربی برگزار خواهد شد. این بازی برای سپاهانی‌ها مسابقه مهمی به شمار می‌آید، زیرا در صورت باخت امکان دارد جایگاه سوم را از دست بدهند البته این موضوع به نتیجه بازی این هفته ذوب آهن نیز بستگی دارد چرا که ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ است و سپاهان با یک امتیاز بیشتر یعنی ۳۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. سپاهان در بازی قبلی خود مقابل راه یاب ملل مریوان با نتیجه یک بر صفر در شهر مریوان پیروز میدان شده است.

۲ دربی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

آذرخش تهران – راه یاب ملل مریوان/ ساعت ۲۰:۳۰

چهارمین دیدار هفته پانزدهم، با تقابل تیم‌های آذرخش تهران و راه یاب ملل مریوان ادامه می‌یابد. تیم راه یاب ملل مریوان با ۲۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و آذرخش تهران با چهار امتیاز یک پله تا انتهای جدول فاصله دارد. این مسابقه برای راه یاب ملل بازی مهمی تلقی می‌شود، زیرا این تیم در بازی قبلی خود نتیجه یک بر صفر در شهر مریوان مغلوب سپاهان اصفهان شده است.

۲ دربی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

ذوب آهن اصفهان – خلیج فارس شیراز/ ساعت ۲۰:۳۰

بازی پنجم لیگ بانوان بین تیم‌های ذوب آهن اصفهان و خلیج فارس شیراز برگزار می‌شود. ذوب آهن در جایگاه چهارم لیگ بانوان قرار گرفته است و اگر این بازی را پیروز شود در صورت باخت تیم همشهری اش یعنی سپاهان مقابل همیاری آذربایجان غربی می‌تواند یک پله در جدول صعود کند و در جایگاه سوم قرار گیرد. ذوب آهن در بازی قبلی خود مقابل پالایش گاز ایلام با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده است، اما خلیج فارس در هفته چهاردهم به دلیل مشکلات مالی و تغییر در حامی مالی تیمش نتوانست در بازی مقابل شهرداری بم حاضر شود، به همین دلیل این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری بم تمام شد.

۲ دربی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

پالایش گاز ایلام – پارس جنوبی بوشهر/ ساعت ۲۰:۳۰

آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ بانوان بین ۲ تیم پالاش گاز ایلام و پارس جنوبی بوشهر برگزار می‌شود. تیم پالایش گاز ایلام با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتم و پارس جنوبی بوشهر با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد. هر چند پیروزی و شکست در این بازی تغییری در رده بندی جدول ایجاد نمی‌کند، اما این ۲ تیم به نتیجه این بازی برای هفته‌های آتی نیاز دارند.

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

۱-شهرداری بم/ ۴۲ امتیاز
۲-شهرداری سیرجان/۳۵ امتیاز
۳-سپاهان اصفهان/۳۱ امتیاز
۴-ذوب آهن اصفهان/۳۰ امتیاز
۵-راه یاب ملل مریوان/ ۲۶ امتیاز
۶- ملوان بندرانزلی/۲۳ امتیاز
۷-پالایش گاز ایلام/۱۹ امتیاز
۸-همیاری آذربایجان غربی/۱۴ امتیاز
۹-پارس جنوبی بوشهر/۱۲ امتیاز
۱۰-سپیدار قائمشهر/۴ امتیاز
۱۱-آذرخش تهران/۴ امتیاز
۱۲-خلیج فارس شیراز/۳ امتیاز


بیشتر بخوانید:

برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان

پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار