اتفاق وحشتناکی که پزشک در اتاق عمل برای نوزاد رقم زد! +فیلم

بی‌احتیاطی یکی از پزشکان اتاق عمل در انداختن نوزاد تازه متولدشده روی تخت، موجب آسیب مغزی به این کودک شد.

صحنه وحشتناکی که پزشک در اتاق عمل رقم زد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌احتیاطی یکی از پزشکان در اتاق عمل یکی از بیمارستان‌های ایالت آریزونای آمریکا حادثه‌ای وحشتناک رقم زد. بی‌احتیاطی این پزشک که موجب سقوط نوزاد تازه متولدشده با سر به زمین شد موجب آسیب مغزی به این کودک شد.

ویدئویی که توسط پدر این کودک و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این پزشک این نوزاد دختر را از قسمت پا گرفته است ناگهان این نوزاد از دست وی روی تخت افتاده و با سر فرود می‌آید.

"دریک" پدر این کودک در این باره گفت: من به این پزشک گفتم تو بچه‌ام را پایین انداختی. من چهره یک آدم سهل‌انگار را در مقابل چشمانم می‌دیدم. سپس ویدئو را به او نشان دادم و او حرفی برای گفتن نداشت."

پدر این کودک بلافاصله این ویدئو را در فیسبوک به اشتراک گذاشت. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که نوزاد چیزی نمانده است روی زمین سقوط کند توسط یکی از پرستاران در هوا گرفته می‌شود. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱.۳ میلیون بیننده داشته و بیش از ۴۸۰۰۰ بار نیز به اشتراک گذاشته شده است.

شش هفته بعد و پس از انتشار جواب آزمایش مشخص شد این نوزاد که نامش "مورگان" اعلام شده است، در اثر این حادثه دچار خونریزی از قسمت چپ مغز شده است. خونریزی مغزی (brain haemorrhage) نوعی سکته به شمار می‌رود که علت آن پاره شدن سرخرگ‌ها در داخل مغز است. 

گفتنی است؛ قرار است والدین این نوزاد در ماه آگوست برای ادامه درمان کودک خود به یک پزشک اعصاب مراجعه کنند.

انتهای پیام/

سهل انگاری پزشک در اتاق عمل فاجعه آفرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار