پاکسازی زباله بدل از حبس؛ جزای آلاینده محیط زیست در رودبار

آلاینده محیط زیست در رودبار به پاکسازی زباله بدل از حبس محکوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رامین حسین زاده، رئیس اداره محیط زیست شهرستان رودبار گفت: شخصی که به دلیل آلایندگی پساب خروجی واحد صنعتی خود باعث آلودگی محیط زیست شده بود، با شکایت این اداره به جمع آوری زباله‌های کناره بزرگراه محکوم شد.

وی افزود: این فرد پساب واحد صنعتی خود را که حاوی مواد آلی و بار آلایندگی بالا بود، بدون تصفیه وارد منابع آبی می‌کرد.

رئیس محیط زیست رودبار اظهار داشت: مسئول این واحد به اتهام آلوده کردن محیط زیست، برای دومین بار و پس از اینکه در سال ۹۶ از اتهام آلودن محیط زیست تبرئه شده بود، بار دیگر با تشکیل پرونده حقوقی به مراجع قضایی شهرستان رودبار معرفی شد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: پس از رسیدگی پرونده، قاضی به سبب عدم سابقه کیفری و مناسب بودن مجازات جایگزین، او را به جمع آوری زباله‌های کناره جاده بزرگراه رشت قزوین در محدوده شهر منجیل تا رودبار به مدت ۲۰ روز کاری به عنوان بدل از حبس تعزیری محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این پاکسازی زباله بدل از حبس آلاینده محیط زیست با نظارت شهرداری‌های منجیل و رودبار، اداره راهداری و تایید اداره محیط زیست انجام خواهد شد.

رئیس محیط زیست رودبار از دستگاه قضایی این شهرستان به دلیل توجه ویژه به مشکلات محیط زیست و برخورد قاطع با متخلفان جرائم محیط زیستی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

حکم جایگزین حبس برای آلاینده محیط زیست در رودبار

برچسب ها: محیط زیست ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.