مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) گفت:معلمان عزیز ما در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی ثابت کردند که در همه صحنه‌ها حضور دارند گفت: معلمان ما در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و بحران‌ها در دفاع از کشور حضور داشته و دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) حجت‌السلام والمسلمین رحمت‌الله صادقی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: خداوند برای دو دسته درجات عالی در نظر گرفته یکی مجاهدان و دیگری صاحبان علم که هردو این ویژگی شامل حال شما معلمان عزیز است.

وی با بیان اینکه صبری که شما معلمان دارید ستودنی است، گفت: معلمان باید خودشان مانند شمع بسوزند تا افراد جامعه را بسازند و هدایت کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) گفت: خداوند و ملائکه بر معلم خوب درود می‌فرستند و این عظمت مقام معلم را می‌رساند و شما باید بر شغل خود افتخار کنید.

وی تصریح کرد: معلمان عزیز ما در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی ثابت کردند که در همه صحنه‌ها حضور دارند چرا که هنگامی که باید اسلحه به دست می‌گرفتند، همراه با دانش‌آموزانشان با دشمنان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی جنگیدند و هنگامی که دیدند که بعضی از حرم‌های اهل بیت (ع) در خطر است، داوطلبانه همراه با شاگردانشان با وهابیون و تکفیری‌ها مبارزه کردند.

صادقی یادآور شد: در جریان سیل اخیر مشاهده کردیم که در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده، معلمان نیز در آن مناطق حضور پیدا کردند تا گل و لای را از منازل و مدارس پاک کنند تا دانش آموزان بتوانند تحصیل کنند.

وی تاکید کرد: ما دست فرد فرد شما معلمان عزیز را می‌بوسیم و بنابه فرمایشات امام خمینی (ره) بر این بوسه خود نیز افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/م

 

معلمان باید خودشان مانند شمع بسوزند تا افراد جامعه را بسازند و هدایت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.