سمنان مجری طرح ملی جهاد همبستگی برای تامین ملزومات زندگی سیل زدگان

مقدمات اجرای طرح ملی جهاد همبستگی برای بازسازی مناطق سیل زده با شعار هر پایگاه بسیج و مسجد یک واحد مسکونی و هر کاسب یک وسیله زندگی در استان سمنان فراهم شد.

سمنان مجری طرح ملی جهاد همبستگی برای تامین ملزومات زندگی سیل زدگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سرهنگ جبار دوستمحمدی رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران گفت: این طرح از هفته آینده با نام نویسی از طریق بسیج محلات آغاز می‌شود تا خیرین در قالب کمک‌های مساجد و پایگاه بسیج به کار ساخت خانه و کسبه هر محل به خرید وسایل و ملزومات زندگی مردم سیل زده همت کنند.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج سازندگی در روستای چم مهر پل دختر در استان لرستان تا یک هفته دیگر به اتمام می‌رسد گفت: ادامه خدمات رسانی به روستا‌های سیل زده با اجرای طرح‌های بازسازی از اوایل تابستان امسال آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان با بیان اینکه در قالب توافق نامه بنیاد مسکن با بسیج سازندگی ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی بعنوان سهمیه استان سمنان تعیین شده است گفت: ۲۵۰ واحد مسکونی برای مناطق سیل زده روستای چم مهر استان لرستان و ۲۵۰ واحد مسکونی نیز برای مناطق آسیب دیده استان سمنان از جمله حسین آباد کالپوش در نظر گرفته شده است.

سرهنگ دوستمحمدی با بیان اینکه این کمک‌ها در بخش خدمات حمایتی و کمک به ساخت مسکن در حدود ۲۵ میلیون تومان برای هر واحد ارائه خواهد شد افزود: در توافق نامه کشوری دیگری مرمت و تعمیر ۲۵۰ واحد مسکونی دیگر نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / گ

نشست خبری رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان

برچسب ها: سپاه ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار