انتصاب سرپرست فرمانداری سراوان

علیرضا شهرکی در حکمی از سوی استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان سرپرست فرمانداری سراوان منصوب و از خدمات درویش نارویی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

انتصاب سرپرست فرمانداری سراوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: سراوان به شهر علم و فرهنگ، نخبه پرور و عالم پرور شهرت دارد.

علی زینی وند افزود: در سراوان نابسامانی در موضوع سوخت وجود دارد و سوخت باید به گونه‌ای مدیریت شود که مردم سیستان و بلوچستان در برآورد نیاز‌های خود با مشکلی مواجه نشوند.

وی گفت: قاچاق سوخت باعث توقف تولید و کسادی در مشاغل پایدار شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین شنیده می‌شود که برخی از دانش آموزان با ترک تحصیل به سمت شغل‌های کاذب روی آورده اند.

وی بیان کرد: هم اینک در بحث سوخت توازن وجود ندارد، اما مردم مرز نشین با حفظ عزت از مزایای مرزنشینی برخوردار و با مافیای سوخت با قدرت برخورد می‌شود.

زینی وند تصریح کرد: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته، گرانی در شهرستان سراوان نسبت به دیگر نقاط سیستان و بلوچستان بیشتر است که این نابسامانی باید کنترل شود.

وی افزود: از علما و صاحبان تریبون انتظار داریم اگر با مدیری به دلیل هنجار شکنی و قانون شکنی برخورد قانونی شد از اجرای قانون دفاع کنند.

فرماندار سابق سراوان نیز در این مراسم گفت:الزامات حکمرانی خوب شامل حضور کارآمد بخش خصوصی، جامعه مدنی کارآمد و نیز دولت خوب و مردم محور است.

درویش نارویی افزود: در مدت پنج سالی که در سراوان مشغول به خدمت بودم تمام تلاش خود را معطوف به بالا بردن شاخص‌های توسعه داشته ام.

امام جمعه سراوان نیز اظهار داشت: فرماندار سابق این شهرستان ۳۶ سال از بهترین ایام عمر خود را به مردم خدمت کرده که امروز با سربلندی و خوش نامی باز نشسته می‌شود.

حجه الاسلام مجتبی بامری تصریح کرد:امید است فرماندار جدید سراوان برای خدمت به مردم بی نظیر، فهیم، انقلابی و مرزدار واقعی این شهرستان با تلاش و نظارت بیشتر و برنامه ریزی بهتر در صدد حل مشکلات آنان باشد.

انتهای پیام/گ

سرپرست فرمانداری سراوان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار