بازداشت ۱۱۰ هزار مهاجر غیرقانونی در آمریکا

اداره مهاجرت و مرزبانی آمریکا از بازداشت حدود ۱۱۰ هزار مهاجری که از طریق مرز‌های جنوبی وارد این کشور شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مقامات آمریکا در ماه آوریل (ماه گذشته میلادی) نزدیک به ۱۱۰ هزار نفری را که تلاش داشتند به شکل غیرقانونی و از مرز‌های جنوبی وارد این کشور شوند، بازداشت کردند.

روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد اداره گمرک و مرزبانی آمریکا ماه گذشته میلادی ۱۰۹ هزار و ۱۴۴ مهاجر را در مرز‌های این کشور با مکزیک بازداشت کرد.

این روزنامه همچنین گزارش داد شمار مهاجران تقریبا به دو برابر افزایش یافته و این عدد از یک میلیون نفر در طول یکسال فراتر رفته است.

بازداشت مهاجرانی که قصد دارند از مرز‌های جنوبی آمریکا وارد خاک این کشور شوند در حالی انجام می‌شود که کاروان‌های مهاجران از پاییز بسوی آمریکا روانه شده‌اند. این مسأله سبب شده است هزاران مهاجر از کشور‌های مختلف در مرز‌های مکزیک و آمریکا سرگردان باشند. طبق ارزیابی ها، شهر‌های تیخوانا و مکزیکالی در مکزیک، حدود ۶ تا ۹ هزار مهاجر از هندوراس، گواتمالا و سالوادور را در خود جای داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار