ورود فاضلاب از ۲۴ نقطه اهواز به کارون

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت:فاضلاب اهواز از ۲۴ نقطه وارد رودخانه می‌شود و براثر سیل به ۶۵ کیلومتر از خطوط اصلی آسیب وارد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،احمد باقری، قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز  بیان داشت: ۹۰۰ کیلومتر آب و فاضلاب اهواز باید لایروبی شود و ۹ مورد از اسکله‌های آبی اهواز نیز دچار مشکل شده‌اند.

وی افزود: فاضلاب اهواز از ۲۴ نقطه وارد رودخانه می‌شود که براثر سیل به ۶۵ کیلومتر از خطوط اصلی آسیب وارد شد و ۷۰ تا ۸۰ درصد از ۳ هزار کیلومتر شبکه فاضلاب در اهواز فرسوده است.

باقری ادامه داد: در بازسازی نقاط آسیب‌دیده براثر سیل نوع لوله‌های به‌کار رفته متفاوت هستند و نقاط آسیب‌دیده حداکثر تا ۲۰ روز دیگر به اتمام می‌رسند، اما خیابان دانیال مقداری زمان‌بر است، ولی تمام تلاش خود را برای تکمیل سریع آن انجام می‌دهیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: از مشکلات مناطق اهواز این است که همزمان با افزایش سطح رودخانه کارون بیرون‌زدگی فاضلاب ایجاد می‌شود در صورتی که در شرایط عادی فاضلاب با ۵۰ درصد دبی وارد کارون می‌شود.

انتهای پیام/م

ورود فاضلاب به رودخانه کارون

برچسب ها: فاضلاب ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.