پرداخت بیش از پنج هزار و ۳۰ فقره وام اشتغال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۷ بیش از پنج هزار و ۳۰ فقره وام اشتغال به متقاضیان جویای کار در استان پرداخت شد که ۳۰ درصد از این وام ها به جوانان غیرمددجو اختصاص یافته است.

پرداخت  بیش از پنج هزار و ۳۰ فقره وام اشتغالبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال۹۷ بیش از پنج هزار و ۳۰ فقره وام اشتغال با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان به متقاضیان جویای کار در استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

جلیلیان با بیان اینکه ۳۰ درصد از این میزان وام ها به افراد غیر تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، عنوان کرد: این تعداد شامل حدود هزار و ۵۰۰ نفر می شود که این افراد همگی دارای مهارت های فنی بوده اما به دلیل نداشتن سرمایه کافی توانایی ایجاد اشتغال را نداشته اند.

وی با اشاره به سخنان مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد در سفر اخیر به استان کرمانشاه، ادامه داد: امیدواریم امسال اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان کرمانشاه به دو برابر سال گذشته افزایش یابد و با این افزایش، اعتبارات ویژه‌ای نیز به اشتغال جوانان غیر مددجو اختصاص دهیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه این نهاد متولی امر اشتغال نیست اما در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان در استان به صورت ویژه و جهادی تلاش می کند، عنوان کرد: بدون شک ایجاد اشتغال برای نیازمندان غیر تحت حمایت موجب توانمندی آنان و جلوگیری از فقر و ورود آنان به چرخه حمایتی کمیته امداد در آینده می شود.

انتهای  پیام/ز

 

۱۲۰ میلیارد تومان به متقاضیان جویای کار پرداخت شد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار