بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحقق «رونق تولید» نیازمند ایفای توجه جدی قوای سه‌گانه است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق «رونق تولید» نیازمند توجه جدی قوای سه‌گانه است.

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ارزیابی الزامات اجرایی شدن شعار رونق تولید که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، پرداخت و گفت: در شرایط فعلی و با توجه به تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا توجه به تحقق رونق تولید در کشور نکته‌ای بسیار مهم و راهبردی است، بنابراین با توجه به تحریم‌های آمریکا ما باید اتکا و تلاش خود را در جهت تولید داخل و تقویت آن قرار دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت ساختارهای حاکم بر کشور برای اجرای رونق تولید تصریح کرد: باید موانع را در مسیر تحقق رونق تولید از راه برداشت چراکه به نظرم هفتاد درصد این موانع داخلی بوده  و تنها سی درصد آن به تحریم‌ها و موانع خارجی باز می‌گردد، در ثانی باید برای تقویت ساختارهای حاکم بر رونق تولید تلاش کرده و زمینه را برای تقویت تولید ملی تسهیل کنیم.

بروجردی در پایان بر نقش قوای سه‌گانه در تقویت رونق تولید تاکید کرد و اظهار کرد: قوای سه‌گانه اعم از قوه قضاییه و قوه مجریه و مجلس باید نقش متفاوتی برای تحقق شعار سال ایفا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۰:۵۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام کلید بازکردن مشکلات اقتصادی حذف نقئینگی از چرحه معاملات است . کلیه معاملات باید اعتباری گردد تا بتوانیم نقدینگی را مدیریت و تولید را هدفمند و مشکل اشتغال را حل کنیم . لذا لازم است خبر نگاران و مسئولین دلسوز این مطلب را به بحث و گفتگو گذاشته تا حتی اثرات گفتگوی آن بر کاهش تورم نمایان گردد . البته طرح حذف به روش اینجانب که بارها منعکس شده ولی کسی نتوانسته بر آن ایرادی وارد نماید .
آخرین اخبار