برانکو در صدد کسب دوازدهمین پیروزی مقابل تبریزی‌ها

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدد است تا هفدمین پیروزی خود مقابل تیم‌های تبریزی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و سرخپوشان درصدد هستند تا ۳ امتیازی بازی را کسب کنند و به هت تریک قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما ۲ دیدار حساس دیگر برای این تیم باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند. اگر شاگردان برانکو مقابل سبزپوشان تبریزی به پیروزی برسند و سپاهان نتواند نتیجه خوبی کسب کند، یاران سید جلال حسینی قهرمانی شان را در تهران قطعی خواهند کرد.

مهم‌ترین عامل درخشش و ثبات پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، برانکو ایوانکوویچ کروات است. او در چند سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشته و در صدد است تا فردا (شنبه) دوازدهمین پیروزی خود را رو در روی تیم‌های تبریزی کسب کند. برانکو ۱۷ بار مقابل نمایندگان تبریز بازی کرده که دوازده بار به برتری رسیده و در ۵ بازی نیز متوقف شده است.

در دور رفت بازی‌های لیگ هجدهم، شاگردان برانکو ماشین سازی را با گل دقایق پایانی شجاع خلیل زاده در تبریز شکست دادند و در تهران مقابل تراکتورسازی به تساوی صفر بر صفر رسیدند و در بازی برگشت مقابل شاگردان لیکنز یک بر یک متوقف شدند و باید دید رو در روی ماشین سازی در بازی برگشت چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

سرخپوشان برای این دیدار علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و همچنین حسین ماهینی و محمد انصاری مصدوم هستند و به دیدار با شاگردان مهاجری نمی‌رسند، اما مصدومیت جزئی سید جلال حسینی برطرف شده و رو در روی ماشین سازی بازی می‌کند.

دیدار این ۲ تیم، فردا (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

ارتش سرخ آماده فتح لیگ هجدهم/ سربازان ژنرال در تعقیب پرسپولیس/ رویاپردازی فرهاد برای لیگ قهرمانان آسیا

برنامه دیدار‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر

پرسپولیس با ۲۱ بازیکن به اردو می‌رود


انتهای پیام/

پرسپولیس به مصاف ماشین سازی می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار