جوی ناپایدار همچنان برروی استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار برای امروز بر روی استان است.

حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به وضعیت هوای استان اصفهان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار برای امروز بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در بیشتر مناطق استان آسمان به صورت قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید است و در بعد از ظهر و عصر رگبار‌های پراکنده بهاری و رعد و برق دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما یک تا دو درجه روند کاهشی دارد، گفت: بر این اساس بیشینه دمای اصفهان ۲۸ و کمینه آن ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت دما در دیگر نقاط استان اصفهان ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۳۶ درجه و خنک‌ترین نقطه بوئین میاندشت با ۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

علی‌عسگریان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بارندگی‌هایی از سطح استان گزارش شده که بیشترین میزان بارش متعلق به خوانسار با ۶ میلی‌متر، فریدون‌شهر با ۴.۲ میلی‌متر و برزوک کاشان با ۴ میلی‌متر بوده و بعد از آن بویین و میاندشت، میمه و چادگان یک میلی‌متر، گلپایگان ۰.۹ میلی‌متر، نطنز ۰.۸ میلی‌متر و اصفهان ۰.۶ میلی‌متر باران داشتند.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.