سرمربی سابق سپاهان، روی نیمکت تیم ملی هند

ایگور استیماچ، سرمربی سابق سپاهان، هفته آینده به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال هند منصوب می‌شود.

سرمربی سابق سپاهان، روی نیمکت تیم ملی هندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته سایت روزنامه «ایندین اکسپرس» ایگور استیماچ سرمربی کروات در آستانه نشستن روی تیم ملی فوتبال هند قرار دارد. فدراسیون فوتبال هند مذاکرات موفقیت آمیزی با این مربی کروات داشته است و به نظر می‌رسد طی چند روز آینده استیماچ رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هند معرفی شود.
ظاهرا پاسخ‌های این مربی کروات در جلسه مصاحبه با اعضای کمیته فنی هند متقاعد کننده بوده و توانسته نظر این کمیته را به خود جلب کند.
به نوشته این روزنامه آنچه که بیش از همه فدراسیون فوتبال هند را تحت تاثیر قرار داده تحقیق استیماچ در مورد بازیکنان هند بود.
او با لیستی از ۳۶ بازیکن هندی که می‌خواهد در تیمش داشته باشد، وارد جلسه مصاحبه شد و درباره برخی از اسامی شاخص فوتبال هند و همچنین چند نفری که در حاشیه بوده اند صحبت کرد.

ایندین اکسپرس می‌نویسد، به احتمال زیاد انتصاب استیماچ توسط کمیته اجرایی در هفته پیش رو تایید خواهد شد. انتظار می‌رود اردوی تیم ملی ۲۰ مه در دهلی نو آغاز شود، در حالی که اولین بازی هند با مربیگری استیماچ، روز ۵ ژوئن برابر کشور کوراکائو( کشوری که در حوزه دریای کارائیب و در رتبه ۸۲ فیفا قرار دارد)، در جام پادشاهی تایلند در بوریرام، خواهد بود.

استیماچ سابقه مربیگری در تیم سپاهان را در کارنامه خود دارد و علاوه بر این تیم در تیم‌هایی، چون الشحانیه، زاگرب و تیم ملی فوتبال کرواسی مربیگری کرده است. اسون گوران اریکسون، لی مینگ سونگ و آلبرت روکا از دیگر گزینه‌های هدایت تیم ملی هند هستند.


بیشتر بخوانید:

میزبان بعدی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به زودی مشخص خواهد شد

هدیه ویژه مسی به آقای گل آسیا


انتهای پیام/

استیماچ روی نیمکت هند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار