روزه داران اهوازی، اعتراض خود به تصمیمات اخیر دولت آمریکا را فریاد زدند

مردم روزه دار و فهیم اهواز، پس از اقامه نماز جمعه، در گرمای بهاری با حضور در راهپیمایی حماسی، اعتراض خود را به تصمیمات اخیر دولت آمریکا، با زبان روزه فریاد زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نمازگزاران اهواز بعد از ظهر جمعه پس از اقامه نماز، در راهپیمایی ضد آمریکایی  حضور یافته و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، نشان دادند.

حضور روزه داران اهوازی در راهپیمایی ضد آمریکایی

مردم با سر دادن شعار‌هایی نظیر؛ میثاق با شهیدان میثاق با امام است، از خط رهبر خود ملت ما جدا نیست، دولت آمریکا قابل اعتماد نیست، در جامعه بیداریم از آمریکا بیزاریم، ترامپ را بگویید ما ضد اهریمنیم، برجام را پاره کرد ما آتشش می‌زنیم و‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، بار دیگر خشم خود را نسبت به سیاست‌های ظالمانه آمریکا نمایان کردند.

دولت آمریکا با خروج از برجام نسبت به تعهدات بین المللی پایبند نبوده و به تازگی نیز بر فشار تحریم‌ها علیه ایران افزوده است و این بار صنعت نفت را نشانه گرفته و تحریم‌های جدیدی درباره خرید و فروش نفت ایران مطرح کرده است.

حضور روزه داران اهوازی در راهپیمایی ضد آمریکایی

گفتنی است؛ پیش از این نیز آمریکا سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده تا به نوعی فشار مضاعفی را به نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی وارد کند.

در این راهپیمایی باشکوه اقشار مختلف جامعه با در دست داشتن پلاکار‌های ضد آمریکایی حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده و و با مشت‌های گره کرده بار دیگر یاوه گویی‌های رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

حضور روزه داران اهوازی در راهپیمایی ضد آمریکایی

انتهای پیام/گ

راهپیمایی ضدآمریکایی در اهواز

برچسب ها: نماز جمعه ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.