آب گرفتگی برخی منازل روستایی تاکستان قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: چند منزل مسکونی در روستا‌های شهرستان تاکستان به علت بارندگی شدید دچار آبگرفتگی شدند.

آب گرفتگی برخی منازل روستایی تاکستان قزوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: چند منزل مسکونی در روستا‌های رادکان و زاکان از توابع شهرستان تاکستان به علت بارندگی شدید دچار آبگرفتگی شدند.

وی به اعزام سریع نیرو‌های امدادی به این مکان اشاره کرد و گفت: درحال حاضر نیرو‌های امدادی و اداره راه برای کمک رسانی به این منازل مسکونی اعزام شده اند و جزییات بیشتر متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان در خصوص سرریز سد طالقان نیز اظهار داشت: سرریز شدن سد طالقان طی چند روز گذشته پیش بینی شده بود و هم اکنون دبی این رودخانه ۲۰ متر مکعب بر ثانیه است.

مهدیخانی یادآور شد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم که از قرارگیری در کنار رودخانه‌های پرآب جدا خودداری کرده و حتی المقدور در ۲ روز آینده از اسکان در کنار مسیل‌ها بپرهیزند.

وی به یک مورد تصادف زنجیره‌ای در آزادراه‌های استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی گزارش‌هایی که به دست ما رسیده تاکنون تلفات جانی در این حوادث جاده‌ای اعلام نشده است.

انتهای پیام /م

برخی منازل روستایی در تاکستان قزوین دچار آب گرفتگی شدند

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.