برنامه‌های شرکت نیتندو در نمایشگاه E3 اعلام شدند

شرکت نینتندو در نمایشگاه E3، قصد برگزاری مسابقه بازی‌های ویدیویی را دارد.

برنامه‌های شرکت نیتندو در نمایشگاه E3 اعلام شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نینتندو یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی است که آخرین کنسول خود را درسال ۲۰۱۷ و با نام نینتندو سوییچ روانه بازار کرد. این کنسول قابل حمل دارای نمایشگر لمسی است که آن را شبیه به تبلت می‌کند. این کنسول دارای سخت افزاری بسیار قدرتمند است و در اجرای عناوین جدید منتشر شده دچار کم و کاستی نخواهد شد.

همچنین این کنسول دارای کنترلری جدا شونده بوده که در دو طرف آن قرار گرفته است و امکان جدا شدن از کنسول و کنترل از راه دور کنسول سوییچ را دارد. علاوه بر این شرکت نینتندو به فکر کاربران خود بوده و برای این کنسول داکی طراحی کرده است که با قرار دادن کنسول در آن، امکان نمایش تصویر در تلویزیون و یا مانیتور به کاربر داده می‌شود.

برنامه‌های شرکت نیتندو در نمایشگاه E3 اعلام شدند

شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 به اجرای کنفرانش خواهد پرداخت که این کنفرانس همزمان از The Nintendo Direct نیز پخش خواهد شد. کنفرانس نینتندو در تاریخ ۸ ژوئن آغاز خواهد شد و این شرکت عناوین محصولات خود را طی سه روز معرفی خواهد کرد. شرکت نینتدو در این نمایشگاه قصد دارد علاوه بر معرفی عناوین جدید، برای حضار مسابقات بازی راه اندازی کند که اولین مسابقه مربوط به عنوان Splatoon 2 است که با شروع کنفرانس نینتندو و از ساعت ۱۱، آغاز خواهد شد. پس از آن در ساعت ۲ همان روز، شرکت نینتندو مسابقات عنوان Super Smash Bros را آغاز خواهد کرد که این مسابقه ۶ تیم با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت.

به احتمال زیاد در این نمایشگاه شرکت نینتندو عناوینی مثل Pokemon Sword و Animal Crossing Switch را معرفی خواهد کرد. از طرفی هم احتمال معرفی عنوان Metroid Prime 4 بسیار پایین آماده است، چرا که شرکت نینتندو اعلام کرد این عنوان به دلیل داشتن ایرادات زیاد باید از ابتدا ساخته و آماده سازی شود.


بیشتر بخوانید: کوجیما تصاویری مات از عنوان Death Stranding را منتشر کرد 


انتهای پیام/

نینتندو در نمایشگاه E3 مسابقه برگزار می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.